Här gör du som boende en felanmälan.

Använd formuläret nedan för att göra en felanmälan för din bostad eller för fastigheten. För akuta fel kontakta ARCs kundtjänst vardagar 07-17 eller jouren övrig tid (se kontaktpersoner). Endast boenden i Brf Arken Växjö kan göra en anmälan via formuläret.

Brf Arken och ARC kommer att spara de personuppgifter du lämnar under den tid ditt ärende pågår för att kunna ge dig den bästa service. Anlitar vi en entreprenör för att utföra uppdraget kommer uppgifterna att lämnas ut till denne.
Obs! Tänk på att endast lämna personuppgifter i de fält som är avsedda för detta.

Gör så här:

  1. Börja med att välja vilken adress.
  2. Fortsätt med att fylla i uppgifterna som efterfrågas. Kontrollera att du har angett korrekt e-postadress och telefonnummer så att vi enkelt kan kontakta dig.
  3. Beskriv ditt ärende i rutan ’’övrigt’’ (max 400 ord). Notera att det endast går att rapportera ett ärende åt gången.
  4. Du kommer få en bekräftelse skickad till den e-postadress du angett. Använd ärendenumret som du får för att följa din felanmälan.